tirsdag den 28. september 2010

Gæster, God mad og ny reol til stuen


Igår kom Morfar og Bedste T på visit, Mynthe havde helt selv inviteret.
Aftensmaden blev lettere improvisering da pengepunge desværre ikke er til at få gæster lige for tiden. MEN, vi fik da et ordentligt fest måltid alligevel, alle blev mætte og der var mad i overskud.
Jeg havde om formiddagen hjulpet min egen Morfar med at servere og anrette lidt luksus smørrebrød til nogle gamle skolekammerater og fik lidt rester med hjem, skønt.
Så maden igår lød på Bruchetta til forret med tomat kompot og blommechutney, smørrebrød og kartoffelpizza til hovedret og medbragt dessert, snasket gulerodskage fra gæsterne. Fornemt.
(Blommechutneyen er i øvrigt leveret af yndlings onklerne, fra egen have - den smagte skønt, tak)


Når jeg får en idé skal den helst ud i livet hurtigst muligt, så søndag eftermiddag hentede vi en kæmpe reol til stuen, jeg elsker den allerede.
Mynthe var meget begejstret og ville hellere end gerne hjælpe Farmanden med at samle den.
Købt brugt, næsten gratis på dba.dk - Åhh hvor jeg elsker at få meget for ingen penge!

1 kommentar:

  1. Det lyder da som en rigtig hyggelig aften. - Og maden ser da for lækker ud! Jeg glæder mig til at se hvor i har fået plads til den fine reol :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D