onsdag den 1. september 2010

Det der med at miste læsere.. #2

Hold da op med kommentarer - SKØNT!
Og hvor er jeg dog glad for at se at nogle af jer har filosoferet ligesom jeg selv..

Selvfølgelig vil man da gerne have mange læsere og at folk anerkender ens blog - det er da klart. Hånden på hjertet, så giver det da en vis form for bekræftelse og lysten til at lave mere, derfor blogger jeg. Af ren og skær lyst, for mig er det også en rigtig god måde at huske og tage billeder på - så jeg foreviger de ting der sker i vores hverdag. Jeg elsker det, og om 50 år når jeg på plejehjemmet kan sidde og vise mine børnebørn en filtkage jeg har lavet i tidernes morgen eller en hjemmebagt kage, så er jeg sikker på at jeg vil elske det endnu mere. Det holder mig i gang og dét kan jeg godt lide!

Så om jeg mister læsere... Ja, det er egentlig i bund og grund skide hamrende ligegyldigt - MEN, alligevel tænker jeg da over det, det er klart! Men som nogen af jer skrev, det kan ikke interessere alle og hvis man har et bestemt antal man kan følge, ja så er det da også helt fair.

Jeg holder rigtig meget af mine faste læsere, de fleste af jer følger jeg trofast selv. Og når der kommer nye til, bliver de da også lige "undersøgt" - Så jeg kan da huske mange af jer jeg skylder en stor tak.

Som før reklameret kommer der inden alt for længe en give away (skal bare liiiiige finde det helt rette) som tak tak og atter tak. 251 faste læsere og over 50.000 besøg - det er jeg nu altså lidt stolt af!

4 kommentarer:

  1. Du har da også al mulig grund til at være stolt!

    Det er en skøn blog du har! :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er også trofast læser her hos dig! Det er en rigtig hyggelig blog, og at vi næsten har jævnaldrende piger gør det jo lidt hyggeligere:)
    Kh Rikke

    SvarSlet
  3. Jeg håber ikke, at du tog det ilde op, jeg skrev. Jeg synes du har noget at være stolt af. Det er da fedt, at 252 mennesker følger dig. Det er da et boost til selvtilliden, klart!
    Men om man har 252 eller 12 læsere har jo i sidste ende ikke den store betydning, hvis det man blogger om er vigtigt for én selv :)

    SvarSlet
  4. Hej du :)
    Har fuldt lidt med på sidelinien omkring dette dilemma.. Har også selv oplevet det en enkelt gang, og tænkte nok stort set det samme som alle jer andre! Det virker altså bare lidt pudsigt, men ja, håber også det er pga. at folk sletter bloggen!

    Nå det var egentlig ikke det jeg havde på hjerte... kan mindes dit indlæg med din dejlige Mynthe og hendes jordbærmærke, og nu er det altså ikke for at overrose og den slags, men det der billede øverst på din side... DET ER SAFT SUSME BARE ALT FOR SØDT! Godt du viser hende frem, især med jordbærmærket, for det gør sgu os andre bløde i knæene... OG skrugge!!! :)

    Fortsat go' aften..

    Knus Jeanette

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D