søndag den 1. august 2010

Lad festen begynde.. Eller..

Så er det vidst også ved at være på tide til at gå igang med lidt planlægning!
På lørdag har vi inviteret godt 30 mennesker til kage orige i anledningen af Mynthes 1 års fødselsdag og jeg er SLET ikke gået igang med noget endnu.
Så formiddagen er gået med at finde lækre opskrifter - nu kommer vi bare til en enorm indkøbs seddel og et stort stykke planlægnings arbejde omkring hvad der kan og skal laves hvornår!

Jeg håber puslespillet kommer til at gå op - ellers må jeg jo låne mig til lidt ekstra fryseplads og en ekstra ovn hvis "det brænder på"..

1 kommentar:

  1. Det bliver da også en stor fest. Hun skal fejres med maner! Held og lykke med planlægningen...

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D