onsdag den 25. august 2010

Jeg drømmer

Ja jeg gør!
Om rigtig mange ting..

Flere timer i døgnet. Flere timer sammen med mit barn. At ønske-jobbet lige kom flyvende. Penge. En bil mere. (Eller i det mindste bare tørvejr og ingen blæst når jeg skal cykle) Mere overskud. Større, men billigere bolig. At hunden ind imellem kunne lufte sig selv. At have råd til 2 ferier årligt (sol og ski) Lidt mere "mor-tid".
- Og meget meget mere...


Men én af de ting jeg drømmer mest om lige for tiden, og egentlig har gjort længe, er en have.
Nøøøj hvor ville livet for os herhjemme være SÅ meget lettere og sjovere at leve med en have, godt nok har vi altan og tagterrasse men det er bare slet slet ikke det samme.
Når det så er sagt, drømmer jeg også om flere vægge og mere plads. Ikke fordi vi som sådan mangler, men jeg ville da elske at kunne pakke alle mine hobby ting væk på et værelse for sig selv, have en spisestue mm. MEN det er et luksusproblem, for egentlig har vi plads nok lige pt. men man har jo lov til at drømme - og DÉT gør jeg! - Jeg drømmer om min mormors lejlighed, som i mine øjne er Hillerøds smukkeste lejlighed, lige midt i centrum og med en perfekt lille privat have.. Mega højt til et lækkert stuk loft, masser af store stuer og små skønne skabsrum, flotte gamle gulve og den skønneste karnap! Åh den lejlighed, der går ikke én dag hvor jeg ikke tænker på den - jeg har allerede indrettet den i mit hovede, og Farmanden med! Suk suk suk..

- Så kære mormor, når du læser dette, så tænk liiiiige en ekstra gang om vi ikke snart skulle bytte bolig? :)

2 kommentarer:

  1. Kære Mynthes Oldemor. Jeg syntes også du skulle tænke en ekstra gang over det :)

    -Og hvor kan jeg dog relatere til stort set alle dine ønsker!

    SvarSlet
  2. Hvor lyder den også skøn, din mormors lejlighed. Åh jeg går og drømmer om præcis samme ting som dig, mere plads og en HAVE (bare en lille bitte en, med plads til et legehus)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D