søndag den 1. august 2010

Fødselsdagstunika

Oprindeligt lavet efter et EG mønster, men.. de sene nattetimer havde gjort mig træt i øjnene tror jeg, for først havde jeg tegnet det forkerte mønster af, så klippede jeg to bagstykker, og så var der jo selvfølgelig ikke stof nok til forstykkerne, arrrrrgh..
Nå men efter en lappe løsning kunne jeg så konstatere at den var ALT for stor og ungen mere lignede en sumobryder end en fødselar! Så nu er der kommet lidt ekstra syninger hist og pist for i skjul at lægge den lidt ind..

Nu krydser jeg fingre for at den passer - for jeg gider ærlig talt ikke mere!

5 kommentarer:

  1. Den ser ellers ret fin ud ;-)

    SvarSlet
  2. Åhh jeg egner mig heller ikke til, at det ikke lykkedes første gang. Men jeg syns nu resultatet ser rigtig fint ud, krydser fingre for at Mynthe kan passe den!

    SvarSlet
  3. Hvor er den sød. Jeg kan godt lide sammensætningen af kantbånd og stof. Meget pænt. Og pyt at du skulle rette til igen og igen. Det ses ikke. All begyndelse er svært. Især med trætte øjne.

    SvarSlet
  4. Hvor er den blevet fin :) Har også selv haft syet lige netop den til min datter!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D