onsdag den 4. august 2010

Att.: Far #2

Hej Far, jeg gør ligesom mor og siger aj (hej) - men jeg kan altså ikke helt forstå det..
Hun er også så tosset hende mor!
Idag har vi haft legekammerater på besøg hos Conny, det var sjovt og jeg har sovet rigtig godt til middag. Jeg vækkede nemlig mor kl 6 imorges, så jeg har været ret træt idag!
I eftermiddags kom en sød pige mor kender, hun sagde hun var min svigermor - hun vrøvler vidst, men hun gav mig to gaver, en flot nederdel og en bog.
Og så har vi været ude og se på cykelløb med Morfar, jeg klappede hver gang Bedste T kørte forbi og jeg legede med en grankogle.
Jeg var rigtig træt til sidst, så vi kørte hjem og jeg faldt i søvn med det samme - det har været en dejlig, men lang dag.

1 kommentar:

  1. Hvor er det sødt skrevet, og det lyder som en dejlig dag for hende :D

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D