fredag den 13. august 2010

10 ting du garanteret ikke vidste om mig..

.. Medmindre du kender mig ret godt personligt altså!

Legen florere rundt overalt i blogland lige nu, og nu er legen altså kommet til mig, fra hele 4 personer. Lille Lisas Univers, Mamma Mias Verden, Krea-suset og Livet blandt stiletter og mursten. Tusinde tak for tagget til jer alle:)


Royalist med stort R! Jeg elsker kongehuset, læser ugentlig billedebladet og dengang jeg var mindre havde jeg sågar en scrapbook omkring den svenske kronprisesse Victoria.
Perfektionist!!!!! Men jeg er alligevel et stort rodehoved..
Ikke den store kagespiser, men jeg ELSKER at slikke skålen - kan sagtens finde på at bage kage, udelukkende for at slikke skålen!
Jeg tror ikke på alt hvad biblen fortæller, men jeg tror på Gud, og det fortæller jeg ham hver aften i vores lille snak inden sengetid.
Dreadlocks, havde jeg da jeg var yngre.
Fanatisk IKKE ryger! Jeg hader røg og ALT hvad dertil høre.. Selvom det er dybt forkert, ser jeg faktisk lidt ned på dem der ryger..
Spiser ketchup til alt! Og det skal selvfølgelig være Heinz tomat ketchup..
Jeg har altid brugt størrelse 36 i sko, men efter min graviditet skal jeg nu helt op i en 38!!!!
Har altid ønsket mig at få 2 børn inden jeg bliver 25..
Jeg er små afhængig af reality tv.. Jeg fulgte med i alt hvis jeg kunne!


Et billede du aldrig troede du skulle se..

Min skønne veninde fra gymnasietiden og jeg, til en fastelavn hvor vi var klædt ud som siamesiske tvillinger i hjemmekonstrueret kostume selvfølgelig - det er en hel del år siden.
(Det er mig til venstre - MED kattekonge kronen!)



Og så skal bloglegen jo egentlig sendes videre, men jeg har pt ikke lige noget overblik over hvem der snart ikke har fået den?
Mon Westmose, Badelma Badutski, Frk. Evigglad og Faster Mette er blevet tagget? - Ellers er i nu:)

5 kommentarer:

  1. Hehe - sjove nye facts!!
    Btw - jeg taggede dig også ;-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Ha ha, det var et sjovt indblik. Tak for det :)

    SvarSlet
  3. Tænk engang at ikke en ting kom bag på mig. Det blev jeg nu alligevel overrasket over :)
    Kram

    SvarSlet
  4. Mia - du er nu tilføjet, og tak for tagget:)

    Selvtak Julia - og tak for dit. Det er lidt sjovt med den slags lege faktisk, men finder ud af lidt mere omkring hinanden.

    Mie.. Sjovt, men du kender du mig jo også super godt efterhånden;)

    SvarSlet
  5. Det er altså en sjov leg ;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D