tirsdag den 18. maj 2010

Give Away

Så blev det som lovet igen tid til en give away - Anledningen? Over 20.000 besøgende!
Gevinsten? Der er hele 3 styks, blomster ørestikkere i størrelserne small, medium, large til henholdsvis en 3, 2 og 1 vinder!

Ørestikkerne er hjemmelavet og selvfølgelig 100% nikkelfri, førhen gjorde jeg det meget i smykker, men det står pt på standby pga så mange andre projekter!

Du har mulighed for at få hele 4 lodder i lodtrækningen, som finder sted den 1 Juni..

1 lod = kommentar

2 lodder = kommentar + fast læser

3 lodder = kommentar + fast læser + link til min GA (lån gerne billede)

4 lodder = kommentar + fast læser + link til min GA + indlæg om min GA

Kom glad og deltag - måske det er din tur til at være heldig denne gang..
Og tusinde tak til alle jer der dagligt kigger med her på bloggen!

64 kommentarer:

  1. HEP HEEEEY! Første mand til at være med - er med på 3 lodder!!
    /Marengse

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine øreringe! Jeg vil gerne være med på tre lodder:)

    SvarSlet
  3. sikke fine ørestikkere. jeg deltager fluks med hele 4 lodder og så håber og ber jeg til at det endelig er min tur til at være heldig i en giveaway. XXXXXX alt hvad jeg kan

    rigtig god aften

    SvarSlet
  4. Wauuu hvor er de bare smukke de ørestikker. Jeg vil gerne deltage i din give away med 2 lodder. Krydser fingre og håber jeg vinder. :)

    SvarSlet
  5. De må meget gerne pynte mine ører :-) 3 lodder prøver jeg lykken med. Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine :-) - jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  7. Uhhh jeg vil gerne sommerpynte ørerne med dem der - har dog lidt små ører, så tredjepladsen og de mindste ville passe mig ganske glimrende ;)
    Tre lodder til mig...

    SvarSlet
  8. Jeg har jo været så heldig at vinde et par af disse fine ørestikkere før, men jeg er heeeelt vild med de isblå, så jeg prøver lykke igen med 2 lodder :)

    Tillykke med de mange besøg!!

    SvarSlet
  9. Hvor er de fine, de kunne sagtens bo på mine øreflipper ;-)
    Jeg er med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  10. Nøj de er fine! Jeg er med på to lodder :)

    SvarSlet
  11. Jeg prøver lykken med 3 lodder, og krydser fingre for nyt pynt til ørerne :)

    SvarSlet
  12. Fine stikker.. jeg er med på 2 i hvert fald.

    SvarSlet
  13. Det er da nogle super skønne ørestikker. Sådan et par skal helt klart pryde min ører hele sommeren. Jeg deltager med tre lodder.

    Ffluwer

    SvarSlet
  14. Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder. De er da fine dine øreringe, og iøvrigt spændende blog;0)

    SvarSlet
  15. Sikke nogle smykke øreringe. Jeg vil helt sikkert være med, og smider 4 lodder i puljen..
    Og glæder mig til at følge din blog fremover.

    KH
    Cristina

    SvarSlet
  16. Tillykke med de mange besøg, og tak for en dejlig blog!
    Jeg vil meget gerne vinde et par af dine hjemmelavede ørestikker - så jeg smider 4 lodder i puljen.

    SvarSlet
  17. Hopsasa, skynder mig lige at være med! Ser rigtig fine ud, og stort tillykke med alle de besøgende - er selv en af dem der jævnligt kigger forbi ;-)

    4 lodder - indlægget laver jeg senere i aften..
    Kram og god solskinsdag B

    SvarSlet
  18. Jeg elsker elsker elsker øreringe og roser. Sikke en skøn giveaway, jeg vil gerne bede om 3 lodder.

    Kh
    Monika

    SvarSlet
  19. Hejsa
    Jeg er med på 3 lodder og krydser så fingre for hvor er det nogle dejlige øreringe...
    knus Lene

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne have blomstrende øre...3 lod til mig, tak :-)

    SvarSlet
  21. Skønne, skønne øreringe! 3 lodder til mig, tak:)
    Kh Katrine

    SvarSlet
  22. Hvor er de fine - du er bare dygtig :)

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    KH Mette

    SvarSlet
  23. SMUK! Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :)
    Dejlig dag til dig - smil fra Pia

    SvarSlet
  24. Hvor er de fine.
    Er med på 3 lodder.. :)

    Tanja
    Ajnat.dk

    SvarSlet
  25. Ihh hvor er de flotte ;0)
    Mon jeg har en chance?????

    SvarSlet
  26. De er rigtig fine, så jeg vil gerne deltage m 2 lodder ;-)

    SvarSlet
  27. Skønne skønne ørestikker, så jeg vil gerne være med på 3 lodder!

    Du er også velkommen til at deltage i min give-away, som jeg trækker i morgen aften. ;o)

    SvarSlet
  28. Skøn give away!!
    3 lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  29. Hvor er de dog søde. Dem vil jeg gerve vinde! Jeg er med på tre lodder.
    Kh Anja

    SvarSlet
  30. Åhh hvor er de flotte, jeg er med for 3 lodder :0)

    SvarSlet
  31. Yndig blog! Og sikke nogle skønne billeder af den lille ;)

    Er selv ny - så kig endelig forbi ;)

    3 lodder fra mig!

    SvarSlet
  32. nøj hvor er de fine :) vil gerne smide 2 lodder

    SvarSlet
  33. Hej
    Er ny i blog land så vil lige prøve en give away.
    Jeg er med for 4 lodder.
    Kh Mette

    SvarSlet
  34. Hold da op - skønt så mange vil deltage:)
    Og tak for al rosen, dejligt når det ikke kun er en selv der sætter pris på sit håndværk!

    SvarSlet
  35. Jeg skal da også være med :-) SELVFØLGELIG

    Jeg putter 3 lodder i, og regner stærkt med at vinde ;-)

    SvarSlet
  36. Smukke øreringe. Jeg vil gerne være med med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  37. Uh, de er altså lækre. 3 lodder herfra. Og så krydser jeg alt hvad der krydses kan :)

    SvarSlet
  38. Uh, dem vil jeg da mægtig gerne vinde. Smider straks tre lodder :)
    Kh. Charlotte

    SvarSlet
  39. Hejsan, Grattis till över 20.000 besökare.Jag vill gärna vara med och tävla, med 4 lotter. Har lagt upp ett inägg och länkat din tävling från min blogg : http://gulligamelinasmamma.blogg.se
    Hoppas på tur.

    SvarSlet
  40. oj så söta, jag är med:-)
    2 lotter, följer dig på bloglovin

    SvarSlet
  41. Nej, hvor er de dog smukke! <3 Og mig der ellers har svært ved at finde nogle jeg syes om... Deltager gerne med 4 lodder. :)

    SvarSlet
  42. deltager gerne med 2 lodder (:

    SvarSlet
  43. snubber lige et lod mere, så det bliver til 3 lodder :D

    SvarSlet
  44. Flott blogg!
    Et lodd til meg, har ikke blogg selv..

    hilsen Siri (sies77@gmail.com)

    SvarSlet
  45. Meget fine er de!
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder.

    Kh Louise

    SvarSlet
  46. 4 lodder til mig :)
    Og når du bliver træt af din skønne datter, og laver en give away af hende, så melder jeg mig frivilligt :) Hun er bare så skøn på de billeder!

    SvarSlet
  47. Jeg er på med 2 lodder ;-) Sikke en spændende blog og nogle fine ørestikker ;-)

    SvarSlet
  48. Jeg er med på 2 lodder. De er godt nok flotte :) De passer jo lige her til sommer.

    SvarSlet
  49. Jeg vil gerne have 1 lod :) Måske til smiler heldet mig alligevel? De er godt nok flotte de øreringe :D

    Simone Møller || Microcut.dk

    SvarSlet
  50. Jeg er nu fast læser og smider 2 lodder :o)

    SvarSlet
  51. Hej och Grattis till dina 20000 läsare....
    Vill också gärna vara med i tävlingen om dom söta örhängen som du lottar ut.Har lagt till mej som följare på din blogg, 2 lotter tack.

    Mvh Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlet
  52. 2 lodder - Fast læser og kommentar her :D

    SvarSlet
  53. Rigtige fine ørestikker, 3 lodder til mig:-)

    SvarSlet
  54. Hey Pyntemynte..
    Er ny og HELT "grøn" her på bloggen.. så nu "skøjter" jeg rundt og ser på alle disse fantastiske sider der er lavet... Her fandt jeg så din side også.. og hvilken fin side du har fået lavet her :)
    Selvfølgelig har jeg, som alle de andre, også forelsket mig i disse fantastiske søde ørestikker her.. så jeg vil prøve at deltage i min ALLERFØRSTE, Give away.... og håbe at jeg kan være den heldige modtager af disse søde isblå ørestikker... ;)
    Men er det muligt, at du ellers kan oplyse hvor du har købt disse søde blå roser henne?
    1 lod til mig...
    SVINGTUR fra Hanne

    SvarSlet
  55. Jeg deltager gerne med 4 lodder (:

    SvarSlet
  56. Dzień dobry

    Jestem Ada,która z e-mailem tutaj wpada
    wara@poczta.forward.pl
    pozdrawiam
    ADA

    SvarSlet
  57. Hvor ER de bare flotte de øreringe!!!
    Jeg melder mig med to lodder.
    Kan ikke finde ud af det der med at sætte billede af andres give away på min egen blog, måske du kan hjælpe...?!
    Gaia

    SvarSlet
  58. Hvor er det nogle flotte øreringe. Jeg ELSKER øreringe. 3 lodder herfra

    SvarSlet
  59. Kan vist lige nå at være med i din fine give away. 3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  60. Så flotte øredobber!! Blir gjerne med om jeg får lov. Blir 3 lodd til meg:-) Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlet
  61. Mystisk! Var sikker på at jeg havde meldt mig på. Men jeg smider da straks 2 lodder efter puljen ;)

    SvarSlet
  62. Ih var lige ved at glemme.. De er vildt skønne. 2 lodder til mig:-)

    SvarSlet
  63. hmm... Jeg trode ellers jeg var med. men ellers er jeg det helt sikkert nu. 3 lodder til mig :)

    Kh sara

    SvarSlet
  64. Jeg kan vist lige nå at være med :)
    Jeg deltager med 2 lodder og håber at vinde dine smukke ørestikker!!!
    Kh Tina

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D