fredag den 7. maj 2010

En kærlig hilsen


Igår kom min efterlyste bog så til mig med posten, takket være hende her - Anne, som var så super sød at hjælpe.
Tusinde tusinde tak!

Nu glæder jeg mig bare til at jeg får lidt frirum til at sætte mig ned og få skrevet i den, den er bare SÅ fantastisk. Den giver mig muligheden for at fortælle Mynthe om mit liv - lige fra min fødsel til min alderdom, konfirmation, første kæreste, forlovelse, bryllup, familie, fødsel mm. Men også om Mynthe ankomst til verdenen og hendes første år. Det er ikke en barnets bog, men en slags mindebog som går helt tilbage til hendes tip oldeforældre. Alt fortalt i en masse skønne billeder og en masse ord!

Spørgsmålet er så bare hvornår hun skal have den?
Tænker.. Konfirmation, 18års fødselsdag, bryllup, når hun selv bliver gravid - men ak, det vil tiden vise, i første omgang skal den bare gemmes i mange mange år imens jeg skriver i den.

Tak kære Anne

1 kommentar:

  1. Kære Camilla
    Det var da så lidt:) Det er en rigtig fin bog, og det er en super god ide med sådan en bog. Den bliver Mynthe glad for:)
    Kh Anne

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D