torsdag den 27. maj 2010

Blogleg!

Jeg er blevet tagget i en Blogleg af hende her.. Super hyggeligt!

Morgenes nedtur: At vækkeuret ringede kl. 06:50 og jeg ikke kunne finde ud af at få slået det fra, fordi Mynthe åbenbart har haft pillet ved det i går!!!!

Morgenens optur: Lagersalg hos Jysk hvor jeg fik fingrene i en lækker parasol til tagterrassen

Udenfor mit vindue: Kan jeg se slottet!

I min vindueskarm: Jeg har et par stykker, men den tættest på mig lige nu – Indeholder et par lysestager, en memo sten, køkkenrulleholder samt en skjuler med basilikum og timian.

I fjernsynet kører: Go’ morgen Danmark

Jeg vil til at høre: Åh Abe boksen med Mynthe (det hitter!)

Mit tøj: Gemasher og lang koralfarvet top

Idag skal jeg nå/skulle jeg nå: At handle, støvsuge og forberede aftensmaden

Men jeg vil hellere: Sy sofapuder

Weekenden skal gå med: Besøg af skønne venner og til Oldefars fødselsdag

Dette billede har I aldrig set før:

Billedet forestiller mig, en heeeeel del tungere end normal med en frygtelig masse væske i kroppen og nogle onde onde veer! Det er taget ca. 4 timer inden Mynthe kom til verdenen.


Ifølge reglerne skal jeg sende den videre til 2 andre her i blog verdenen, og de to jeg vælger er hende her(Lisa) og hende her(Julie)..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D