fredag den 5. marts 2010

Pilfinger..

Hvad er det smarte i de her gulv puslebrikker hvis ungen selv kan skille dem ad??????




- Og i morges tog jeg hende på fersk gerning igang med at pille i den ene række tapet vi har i stuen! Billedet viser det desværre ikke så godt da jeg var lidt langsom, men ja ja, hendes små pilfingre kan SAGTENS finde kanten man skal pille i for at rive det i stykker.. Ledningen langs panelet er også et sikkert hit, men den skulle da heldigvis gerne sidde HELT fast!


3 kommentarer:

  1. HA HA HA - hvis du vidste hvor mange gange jeg har samlet sådan et skum lege tæppe efter at Oscar har molestreret det :-)

    SvarSlet
  2. Hej Camilla.
    Hi hi gang i den søde Mynthe :o) hvor er det herligt. Eller dvs. knap så fedt at være en menneskelige-oprydningsmaskine bagefter :o/ Asta er ikke kommet der til endnu, men med den hastighed de har for dagen de kære små, så kommer det nok også inden jeg får set mig om.
    God weekend.
    kh Anette

    SvarSlet
  3. Troede faktisk ikke de kunne den slags, men ja - hvorfor egentlig ikke? Heh..

    En del af jobbet som mor er vel at være en menneskelig oprydningsmaskine;)
    Ja før du får set dig om kommer hun og beder om penge til det store kørekort;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D