lørdag den 27. marts 2010

Ny sengerand..

Ja så måtte jeg på den igen! Jeg var egentlig aldrig blevet helt tilfreds med den gamle patchwork sengerand, selvom det var et enormt arbejde.. Og så var den for tynd, hende den lille pillefinger kunne nemt komme ud under den! Derfor ville jeg have en tyk en af slagsen, og jeg ønskede mig faktisk "Pink Elephants" fra Sebra, meeeeeeen.. Synes det var mange penge at smide efter en sengerand og samtidig fortalte de i butikken at den ikke bliver produceret mere i det stof så den nok ville blive lidt svær at få fingrene i..
Derfor gik jeg selv igang, det er faktisk blevet super godt - MEN.. Den buer i kanten!!! Nogle gode fif? (Jeg vil ikke have bindebånd..)
Mynthe elsker den - sådan tolker jeg det i hvert fald;)

Den er lavet af hobbyskum fra Jysk og et gammelt dynebetræk som vi har fået af Mynthes Oldeforældres for lang tid siden.

3 kommentarer:

  1. Den er da super fin...hvad med velcro bånd? Eller går det ind under bindebånd??? :-)

    Jeg har sendt dig en lille pakke i går, så den skulle gerne være fremme mandag eller senest tirsdag..er spændt på om den lille dame kan passe den:-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  2. hmmmm....
    jeg tænker også velcrobånd.
    Men måske ikke som løse velcrobånd der blafre.
    Måske sat fast på sengen og på madressen som lange striber???
    Kh
    Kristine

    SvarSlet
  3. Det var måske faktisk ikke så tosset med velcro! Havde jeg slet ikke tænkt på - kan være det skal afprøves..

    Malumsen - det lyder skønt, vil holde øje med min søde postmand:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D