tirsdag den 23. marts 2010

Ny bolig!


Så er det tid til at få skrevet flyttekort - og en hulens masse af dem! Alt er nu officielt, underskrifter, bankaftaler, pengebeløb, ejendomsmægler mm. ALT er der styr på! Vi har fået lækker ny lejlighed og flytter pr. 1 April '10 - som jo er LIGE OM LIDT!!!!!

Egentlig er det langt fra hvad vi gik efter.. Vores mål var en lækker 4 værelses stuelejlighed med have eller et lille hus, som vi på længere sigt kunne blive boende i også til når Mynthe engang skal have en lillesøster (eller bror..), meeeeeen så faldt vi over dette tilbud, en 3 værelses penthouse på 88kvm med tagterasse og udsigt til slottet - ikke dårligt, og Farmanden er jo selvfølgelig helt solgt! Men den er nu også super lækker, og den har alt det vi skal bruge + lidt ekstra, men vigtigst af alt er at Mynthe får sit eget værelse!

Så om en månedstid eller to når vi er faldet helt på plads kan i finde mig med computeren og en kop the enten på terrassen, altanen eller på tagterrassen;)
- Og bedst af alt, jeg slipper for vaskekælder, jeg får nemlig min helt egen vaskesøjle!



11 kommentarer:

  1. Ej det ser lækkert ud! Tillykke med den og tillykke med de 5½ år i dag:-)
    Kh Julie

    SvarSlet
  2. Uhh, en lækker lejlighed...

    SvarSlet
  3. Jeg ville også være helt solgt ;o) Den er sørme lækker....
    Tillykke med kæresteriet.

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med salget.
    Det er også en rigtig fin lejlighed :)
    Her skal vi også underskive salgspapir imorgen så jeg ved hvordan du har det!
    Og tillykke med fejringen :)

    SvarSlet
  5. Tusinde tak :)

    Bella - Er jeres allerede solgt?
    Hold da op det gik stærkt!!!
    Har i kig på noget nyt så?

    SvarSlet
  6. Hvor ser det bare lækkert ud.

    SvarSlet
  7. Ja vi har allerede solgt vores efter kun 14dage. Vi skal underskrive imorgen :)
    Vi skal ud og se på huse på søndag så vi håber at finde et der :)

    SvarSlet
  8. Ej hvor lækkert!
    Stort tillykke med det:)
    - Håber i finder jeres drømmehus hurtigt!

    SvarSlet
  9. Tillykke mange gange. Det ligner en fantastisk lejlighed! Det er altid så spændende at skrive under... Da vi gjorde det i Januar, eller mest af alt, da vi blev godkendt til at spendere så mange penge, blev jeg så dårlig.

    Tillykke med det hele!

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med den lækre lejlighed - den er jo ret langtidsholdbar :)
    Jeg kan næsten mærke solen på tagterassen...
    Rigtig stort held og lykke med det hele.
    Knus Louise

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D