tirsdag den 9. marts 2010

Mulepose til sovesagerne

Idag fik jeg lige en ½ times tid ved symaskinen imens Mynthe pænt så på og snakkede med om hvad det var Mor syede.. En mulepose til Mynthes sovesager, 2x nusseklud, sut og spillebamse - Så er der fremover styr på sagerne, den skal hænge inde ved tremmesengen.

Lidt sjovt, hun elsker spillebamsen og falder for det meste til ro når vi trækker den op..
Da jeg blev gravid foreslog mange at man skulle synge for maven, Meeeeen det synes jeg simpelthen var FOR mærkeligt! Så istedet købte vi en spillebamse som vi spillede HVER aften inden vi gik i seng siden jeg var i omkring 10. uge.. Om hun genkender den derfra er ikke til at sige, men efter min overbevisning kan hun godt genkende den.
- Og så skal det da lige siges at jeg helt af mig selv faktisk begyndte at snakke og synge for maven sent i graviditeten, tror det er et af de mange moder-instinkter der kommer snigende til en hen af vejen..

1 kommentar:

  1. Å hvor er den fin. Gid jeg nåede så langt på 30 minutter....

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D