mandag den 29. marts 2010

Flagranke

En flagranke til at hænge på Mynthens seng, så der den ikke heeeeelt så drenget ud når den nu er blevet så grøn.. Jeg er vild med farven, Farmand synes (som altid) at jeg er meeeeeeget underlig, og er begyndt at gå rundt og sige "Ey ey Captain".. Han er åndssvag!!!!

Farmanden havde forresten fødselsdag igår, så den stod på kærestedag efter hans ønske, uden barn en hel dag, fra morgen til aften - SKØN dag!
Vi nåede en masse - Brunch, møbelsightseeing, shopping, zoologisk have, gåtur ved vandet og til københavn hvor vi fik lækker aftensmad!

1 kommentar:

  1. ha ha... tror nu heller ikke min mand forstår ideen med flagranker ;-)
    Syntes det er nogle rigtig gode farver du har valgt, den er virkelig flot.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D