mandag den 15. februar 2010

Ingenting..

Absolut ingenting! Det er hvad dagen idag byder på - SKØNT!
Efter en lidt travl uge er det nu skønt med en dag helt uden planer..
Farmand sørger for indkøbene (vi handler hver mandag) og Basse er på ferie, hos.. Ja - egentlig kender vi dem ikke rigtigt, det er en min svigermor arbejder sammen med, som er helt vild med Basse, og Basse med dem, så hende og hendes børn har pænt spurgt om de måtte låne ham her i vinterferien og selvfølgelig måtte de det!
Og Mynthe har valgt sig en sove dag idag, hun var lige vågen 1½ time i morges og sover nu på 3 time igen, kan nu godt forstå hende med det kedelige vejr! Jeg har selv indtaget sofaen med min computer og en stor kop the i mit yndlingskrus..

Imorgen og ugen ud er der igen planer.. - Dog ikke i weekenden, dejligt - Regner med lidt kærestetid og måske en oprydningen i kælderen..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D