torsdag den 28. januar 2010

Sutter og salmer

Et lille udklip af Mynthe til sang

Bedre kendt som Babykirke - det var hvad torsdagen idag bød på, torsdags mødregruppen var udskiftet med sang og rytmik istedet! Det var bare kanon - super godt..
Det er noget sognet har afholdt en del gange før, gerne to sæsoner om året - men uden det helt store fremmøde, denne gang havde de så sat en seddel i avisen og hold da op med mennesker.. 30 små skønne babyer samlet i et lille lokale med en masse salmer efterfulgt af børnesange og dans, det var bare så hyggeligt.. Dejlig beskæftigelse som vi helt sikkert skal være med til fremover!

1 kommentar:

  1. Det lyder bare til at have været en fantastisk dag. Måske jeg skulle komme over og besøge jer, så det passer med at jeg kan komme med. Nu har jeg jo ingen baby at kunne deltage i sådan noget med. :)
    Synger Mynthen godt så?

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D