lørdag den 23. januar 2010

Nu med fuglehus

Nu med fuglehus!!! - Føler mig sgu' helt voksen..
Jeg var ellers af den overbevisning at fuglene ikke gad flyve heeelt herop på 2sal, men jeg tog fejl! De sidste par dage har vi haft en del besøg.. Gråspurv, rødhals, musvit (eller blåmejse??), duer, en krage og sågar en måge! Ja ja, vi er flittigt besøgt heroppe på kvisten, og så skal man da have et fuglehus aka foderbræt..

Morgendagens projekt må være at få fjernet "foden" og få sat selve huset fast på altangelenderet, OG så smidt en MASSE mad ud til mine sultne nye venner.. Måske en klat maling? (men det siger farmand nej til..) Og måske lidt kroge på siderne til bolde og andet sjovt!

2 kommentarer:

  1. Tror også jeg skal ha' købt mig sådan et fuglehus! Det er lidt hyggeligt..

    Er vild med din nye header! :D

    SvarSlet
  2. Glæder mig også allerede til imorgen - skal kigge på det HELE dagen! Så der har bare at komme besøgende;)
    - Tusinde tak, er jeg også selv! Det er noget tapet jeg har liggende, har haft det liggende ret længe faktisk, er SÅ glad for det så tør ikke rigtig bruge det.. Dumt - men typisk mig;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D