fredag den 8. januar 2010

Ønsker og boligdrømme..

ØJ hvor har jeg gået i min egen lille drømmeverden idag! Det sker tit, oftere og oftere faktisk.. Jeg ville ønske at vores lejlighed snart blev solgt! Og så alligevel ikke.. Jeg er lidt splittet, for vil virkelig gerne flytte, indrette forfra, få mere plads, få mit soveværelse børnefrit mm. MEN.. det er mere det der med selve flytningen, pakke ned, pakke ud, male mm. Og ikke mindst - HVOR kommer vi til at bo? Lige nu bor vi MIDT i centrum, det er jeg super glad for, jeg kan gå til alt.. Til at starte med skal vi bare finde noget leje for lige at se tingene an noget tid inden vi bevæger os ud i at købe et hus en dag.. Men lejeboliger er jo monster dyre har jeg fundet ud af, og så er der desværre ikke ret mange af dem, og slet ikke der hvor jeg gerne vil bo!
Så jeg er lidt en både-og'er fortiden..
- Men en ting er sikkert, jeg drømmer og drømmer om indretning af min kommende bolig dagen lang selvom jeg ikke engang har udsigter til at skulle flytte foreløbig!

Drømme senariet ville jo være en kæmpe herskabslejlighed midt i byen med lille tilhørende have, meeeeen dem er der få af og jeg er desværre heller ikke millionær - så en bette 4'er lidt væk fra centrum kan også gøre det!

Nogle af mine mange ønsker til en kommende bolig..
De fleste bliver nok ved drømmene, hvis jeg altså ikke vinder i lotto!
(som jeg jo selvfølgelig snart gør..)


Mynthes øsnker til hendes forhåbentlig snart kommende eget værelse, eller..
I hvert fald det jeg synes hun ønsker sig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D