lørdag den 30. januar 2010

Fredag

.. Stod den på en lidt forsinket 5mdr vaccine - av for den da! Mynthe fik støtte af mor og mor fik støtte af Farmand! Dejligt han lige kom forbi og "gav en hånd med"..
Ved 3mdr vaccinen sov Mynthe feberen væk, men denne gang var hun en del mere pyldret - ikke med gråd bare puttesyg og lidt utilfreds OGSÅ igennem natten!

Thank god for Farmandens nyindkøbte Iphone - den har sådan en baby application hvor den lyder som hjertelyd mm. hørt inde fra livmoderen, vældig smart ja! Mynthe faldt helt til ro med den, så genialt - mere søvn til mor og far!

5 kommentarer:

  1. På trods af "larmen" for os voksne mennesker, så er den baby-app til iPhone, intet mindre en genial!

    SvarSlet
  2. Øj, det lyder smart! Hvad hedder applikationen? Den må jeg da straks hente!
    Kh. Mia

    SvarSlet
  3. Åhh det ved jeg jo så desværre ikke? Farmanden er lige på job - men hører ham når han kommer hjem! Man kan både få en gratis og en man betaler for, vi har den der er gratis;)
    Noget baby magic noget - men forhører mig lige senere..

    SvarSlet
  4. Såååå fandt jeg ud af det!
    Den hedder Magic Sleep;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D