mandag den 4. januar 2010

Formiddabelt udsalgs kup!

SÅ stødte jeg endelig ind i Januar udsalget - Tænk sig engang, jeg har intet købt til dette januar udsalg FØR NU!!!! Men hvilket scoop jeg også har gjort mig.. (synes jeg i hvert fald selv!)

Royal Copenhagen skåle 6 styks i alt - 4 små og 2 lidt større!
Før prisen var for det hele 1660,- Og hold nu fast.. Jeg fik det hele til den sølle sum af 400,- Vildt ikke? I alt en besparelse på 1260kr! Jeg synes det er fantastisk..
- Og oven i hatten, havde vi noget der skulle byttes og julegave penge, så havde ingen penge oppe af lommen! VIDUNDERLIGT..

De havde også en stor skål (30cm i diameter) til kun 199,- Først sagde jeg nej, men så fortrød jeg og gik i Netto for at handle, Meeeeen så fortrød jeg om igen! Og så var de satme blevet udsolgt i mellem tiden..!!!!!!! ÆV! (Desuden typisk mig.. Det sker bare ALTID, jeg kan bare aldrig bestemme mig, og tager så for lang tænkepause!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D