lørdag den 23. januar 2010

Forknølet Mynthe

Natten i nat har været hård, Mynthe kom i seng ved 19 tiden og sov med det samme hun ramte madrassen - men vågnede så op igen omkring halv tolv og kunne ikke rigtig finde ro.. Stakkels barn, snot hamrende forkølet - både næse og øjne løb! Hun var overhoved ikke pjevset bare puttesyg, så hun kom med ind på sofaen med sin dyne.. Omkring kl 02 og 700 liter saltvand senere overgav hendes lille krop sig endelig godt pakket ind i dynen i min favn - Og sov til klokken halv ti imorgen - Idag er lidt bedre, men stadig snottet, og hun sover nu på 3 time til formiddag.. Dejligt med et barn der forsøger sig med at sove sygdommen væk istedet for at pyldre og være ked!

I sidste uge købte jeg sådan nogle smarte senge-dimser, Hurra for det.. Det er bare genialt at få hovedgæret lidt op når næsen er til stoppet, så man kan få fred til at sove..

2 kommentarer:

  1. Det er nemlig en god idé. Jeg har aldrig fået købt de smarte farverige dutter. Herhjemme bruger vi Gyldendals røde ordbøger, som også virker rigtig godt...
    God weekend.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Vi havde også bøger først - Krimier endda;)
    Men vi har de der brio bed rockers under benene da vi har et barn der skal vugges i søvn, og så synes jeg ikke de stod helt stabilt nok på bøgerne til sidst!
    Fik klodserne på bud, så det var jo skønt:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D