torsdag den 10. december 2009

Succes med succés på!


SÅDAN MIN SKAT!!!
Operation tremmeseng gik over al forventning.. Pyntemynthen sov fandme fra kl 19:30 - 9:30 godt nok har hun fået sutten 4 gange, to i nat og to gange i morges, meeeeeeen det er jo peanuts.. Hun vågnede med et fantastisk smil på imorges (gør hun i øvrigt hver morgen) - Hun havde hevet dynen jeg havde lagt som "sengeformindsker" ned over hovedet, så mooooon ikke jeg burde få taget mig sammen til at få syet den famøse sengerand, hvor lang tid kan det lige tage tænker jeg?! ...

Idag har vi været hos den onde doktordame, som faktisk idag var mægtig sød og vittig.. (læs; vittig som i kedelig og ufed doktorhumor) vi skulle bare lige have tjekket op på pyntemynthens mave.. Efterfølgende tog vi på sladrevisit hos Mynthes kæreste Malthe og hans mor, det var ikke meget sladder det blev til desværre da en VIS frøken synes at det var en formidabel idé at være i et udsøgt pyldre-mode idag..

Meeeen bortset fra det så har vi haft MEGA succes med barnevognskørslen idag! Det gider vores kære pyntemynthe nemlig heller ikke.. MEN men men, idag fik hun lov at sidde op, og sørme så om hun ikke "bare" lukkede sine øjne heeeelt af sig selv da hun blev træt? Wow tænkte hendes mor, og afprøvede det igen da vi skulle hjem fra kæresten hendes - og VUPTI, lukkede hun sørme selv øjnene.. Sådan min skat!

Så alt i alt har dagen idag været en dag med masser af succes!


Og prikken over i'et.. Farmand har lige lagt pynthemynthen i seng, det tog lige præcis 4min.. Er allerede SMASK forelsket i senge-vugge-dimserne! Fan-fucking-tastisk siger jeg bare..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D