onsdag den 23. december 2009

Gave fra farmand


Idag da jeg vågnede, stod jeg op til en pakke fra farmand..
På kortet stod der "Når nu vi ikke giver julegave, skal du da have en månedsgave" Sååå sødt!(vi har købt en Nintendo wii, derfor ingen julegaver til Farmand og Mor)
Vi har været kærester i over 5 år, og vi har faktisk givet månedsgave hver måned alle årene, bare sådan en lille "jeg tænker på dig" ting - det stoppede desværre da vi fik Mynthe..

Jeg fik et starbuckskrus i str xl.. For nogle måske en plat gave, men for mig den bedste! Vi var i Berlin sidste år til nytår hvor vi besøgte starbucks.. Siden der har jeg været forelsket i de helt store krus..
Godt husket farmand:)

1 kommentar:

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D